حقیقتی درباره طراحی وب سایت حرفه ای که هیچکس پیشنهاد نمی کند - ساخت سایت

Wiki Article

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال شده و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام میشود.

دسته بندی محصولات در دسته‌های مختلف و متنوع با توجه به نظر مدیریت سایت.

هدف اصلی وب سایت اطلاعاتی کمک به کاربران برای یافتن اطلاعات لازم در مورد یک موضوع خاص است. با توجه به عملکردهای خاص سایت، ساختاربندی و سیستم‌سازی تمامی داده های موجود در وب سایت است که کار با آن را تا حد ممکن کارآمد و راحت می‌کند.

طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی (مدت زمان از یک ماه)

طراحی سایت را می‌توان به کمک زبان‌های برنامه نویسی مختلف و یا با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا، انجام داد.

سئو و بهینه سازی، یک خدمت تکمیلی در هیدیکا است که توسط متخصصین این واحد به صورت اختصاصی بر روی کلید واژه های حائز اهمیت برای کسب و کار شما انجام خواهد شد .

جهت طراحی سایت سفارشی لطفا درخواست خود را به همراه جزئیات از طریق سیستم پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.

وجه تمایز اصلی طراحی سایت توسط کاسپید را می توان در روند اصولی و کاملا مبتنی بر نیازهای هر فرد یا شرکت متقاضی دانست. در واقع می توان گفت، کاسپید در این زمینه به جای استفاده از قالب های آماده نظیر وردپرس، جوملا و .

همچنین با طراحی فروشگاه اینترنتی چند زیانه شما میتوانید به ورود به بازارهای دیگر کشور چشم داشته باشید و محصولاتتان را با صادرات آنها جهانی کنید.

«از ویترین خیلی راضی هستم؛ هم از لحاظ سرویس‌دهی‌شون و هم پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ای که اینجا را بررسی کنید ارائه می‌دن و از هر جهت ما رو حمایت می‌کنن.»

کارشناس بازاریابی داده محور پیشنهاد میکنیم مقالات زیر را از دست ندهید

با وردپرس می توانید مالکیت سایت خود را داشته باشید بدون اینکه نیازی به رمزگذاری آن از ابتدا داشته باشید یا اینکه کلاً نحوه کدگذاری را بدانید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: هزینه طراحی سایت به چه عواملی بستگی دارد؟
بنابراین، اتاق های گفتگو که شامل ارتباط بین بازدیدکنندگان است، از جمله مواردیست که وب سایت سرگرمی به آنها نیاز دارد و طراح باید توجه ویژه ای به آن ها داشته باشد.

بلافاصله بعد از خرید هر بسته، به پنل مدیریت سایت دسترسی پیدا می‌کنید.

هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب، راه اندازی قالب سایت روی سرور، یک سال پشتیبانی، ایمن سازی، آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه منلع ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

در صورت نیاز و درخواست کارفرما سورس تحویل کارفرما می گردد.

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

علاوه بر ۱۴ روز تست رایگان، تا ۳۰ روز بعد از خرید سایت هم تضمین بازگشت وجه دارید.

در حالی که بهینه سازی سئو در صفحه در مراحل ذکر شده در بالا نسبتاً آسان است ، اما بهینه سازی سئو فنی شما بسیار دشوارتر خواهد بود.

جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی لطفا مقاله طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه نمایید.

آموزش و پشتیبانی رایگان ما به صورت آنلاین و تلفنی، پاسخگوی تمام سوالات و مشکلات شما هستیم. به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های پرتال بر اساس امکانات و پشتیبانی، به‌صرفه‌ترین و کامل‌ترین پیشنهاد ممکن است.

استخدام در کاسپید

این دست کامنت ها ده ها ریپلای هم به دنبال خودشون میارن و این باعث شلوغ شدن شدید فضای کامنت ها میشه و اگر در لحظه لازم باشه اقدامی فوری صورت بگیره توسط ادمین ها، به علت همین شلوغی به تاخیر کلیک کنید میوفته

وب سایت های رسانه های اجتماعی، کار ایجاد شبکه ای از ارتباطات را به منظور برقراری ارتباط ، به اشتراک گذاشتن تجربیات روزانه، عکس ها، علاقه مندی ها، تنظیمات و غیره انجام می‌دهند.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر توضیحات بیشتر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان از یک ماه)

Report this wiki page